No Jam No Glory!

jamngngOuders van onze oprichter Sander, Gerard en Marijke Gerritsen doen ook deze zomer weer een jam actie. Met onbespoten groente en fruit uit de eigen volkstuin gaan ze zelf jam maken en verkopen voor NGNG. Het was vorig jaar een groot succes. Ook hebben twee andere familieleden al hun hulp aangeboden, Maria en Dorie, tantes van Sander. Geweldig!

Dit jaar kan je de volgende smaken bestellen:
– pruimen jam
– bramen jam (bijna op!)
– aardbeienjam
– courgette jam
– rode vruchten jam
– courgette in zoetzuur

Er komen 300 potten dus dat wordt nog even heel hard werken. Alles gaat met de hand en alles is overigens zonder toevoegingen, dus heerlijk en eerlijk. De potten kosten €3,50 per stuk en de volledige opbrengst gaat naar NGNG.

Omdat het te duur is om de jam te versturen komen er weer distributiepunten. Die zijn op dit moment in ieder geval al in Zevenaar, Nijmegen, Tilburg en Amsterdam.

Bestellingen kan je via de mail doorgeven aan Gerard en Marijke. Wil je distributiepunt zijn? Heel fijn! Mag je ook aan Gerard en Marijke doorgeven.

Dus bestel vast een lekkere pot, of meer want het is ook heel leuk om dit cadeau te doen en dan steun je ook nog eens een heel goed doel.