Merchandise

Wil jij No Guts No Glory steunen én er mooi bijlopen?
Dat kan!
Wij hebben toffe originele merchandise met ons stoere logo.
Het logo is voor NGNG ontworpen door illustrator Max Kisman.

Bestellen gaat heel makkelijk want je mailt naar info@stichtingNGNG.nl wat je graag wil in welke maat en je adres, dan sturen wij het naar jou op.
Mag jij daarna het bedrag overmaken naar rekeningnummer: IBAN: NL61 TRIO 0198 4024 49 t.n.v. No Guts No Glory.

Gebruik hiervoor liever niet de doneerknop,  omdat we dan niet kunnen zien om wat voor bestelling het gaat. Zet in de omschrijving wat je hebt besteld, bijvoorbeeld – 1 damesshirt- , zodat wij het kunnen bijhouden voor onze administratie en de belastingdienst.

We zien je bestelling graag tegemoet!

Wat hebben we?

Zwarte V-hals shirts met wit logo

Het enige echte NGNG shirt! Voor €25,- per stuk, inclusief verzendkosten.

Voor dames verkrijgbaar in S, M, L en XL.
Voor heren in S, M, L en XL.

Deze shirts zijn van een mooie kwaliteit en bestellen we, net als onze andere merch, bij www.merchandise.nl. Ze steunen ons goede doel en daarom krijgen we bij elke bestelling korting. Na aftrek van de inkoopprijs en BTW gaat het volledige bedrag naar de stichting.

Canvas tassen

Mooie tas kopen én No Guts No Glory steunen? Deze canvas tas in blauw of zwart kost €12,50 en dat is inclusief verzendkosten.

Sleutelhangers

Sleutelhangers kosten €5,00 per stuk en 3 voor €10.- inclusief verzendkosten.
Leuk om uit te delen aan familie, vrienden of collega’s!

Rompers

De enige echte, limited edition No Guts No Glory rompers.
Te bestellen in maat 0-3 mnd, 3-6 mnd en 6-12 mnd, zolang de voorraad strekt.

Ze kosten €15,00 per stuk, inclusief verzendkosten.

Polsbandjes

Onze polsbandjes zijn zwart met een rood logo en hebben we in twee maten: een smalle en een brede variant.
De polsbandjes zijn €5,- per stuk en 3 voor €10,- inclusief verzendkosten.

Wil je op onze Wall of Fame?

Zoals je hier kan zien hebben supporters van No Guts No Glory hun shirt en of polsbandje al op verschillende plekken in de wereld gedragen. Als je wil kan je een foto sturen van jou in ons shirt of met polsbandje en mailen naar info@stichtingNGNG.nl onder vermelding van -Groetjes- en waar je bent. Dat vinden wij heel leuk!