Wat doen we?

We organiseren bijzondere belevenissen en laten wensen in vervulling gaan voor mensen met kanker. Omdat we geloven in de kracht van muziek, hebben veel wensen een muzikaal karakter.

Denk o.a. aan het mogelijk maken van huiskamerconcerten, concert- en festivalbezoeken, de aanschaf van een muziekinstrument en het regelen van muzieklessen.

Niet alleen maar die kankerpatiënt

We hebben gezien dat mensen in een isolement terecht kunnen komen na een diagnose, want werk en het sociale netwerk vallen soms (gedeeltelijk) weg. Ook willen mensen zo graag juist niet ‘alleen maar die kankerpatiënt’ zijn. Door bijvoorbeeld op muziekles te gaan, heb je iets positiefs om heen te kunnen, iets anders dan naar het ziekenhuis voor behandelingen.

Muziek in alle vormen kan troost bieden en kracht geven. Het aanleren van het bespelen van een instrument, festival- of concertbezoek of iets anders gerelateerd aan muziek wat je zo graag eens zou willen doen, maar niet weet hoe je het zou moeten regelen.

NGNG kijkt graag mee of we het kunnen organiseren voor je

Wil jij jezelf of iemand anders opgeven? Mail de stichting via info@stichtingngng.nl.

Wanneer Stichting No Guts No Glory een aanmelding ontvangt worden een aantal afwegingen gemaakt en regels toegepast:

Lees ook wat we doen voor mantelzorgers