Muziek als lichtpuntje in een zware tijd✨


Mijn naam is Cindy, ik ben 38 jaar en ik deel mijn leven met mijn grote liefde Mark.
Samen zijn wij de trotse ouders van onze twee prachtige meiden: Raeven (8) en Riff (6).

Op 8 januari stond onze wereld stil. Die dag kreeg ik te horen dat ik een agressieve vorm van borstkanker heb, met uitzaaiingen in de lymfeklieren. 
Vanaf dat moment werd alles anders. 
Een traject van chemotherapie begon, die gevolgd zullen worden door een operatie en bestralingen.

Nu ben ik bijna aan het einde van 16 zware chemo’s — nog één te gaan. 
Opgeven is geen optie, maar eerlijk is eerlijk: de laatste loodjes wegen het zwaarst. 
Mijn lichaam is moe, mijn hoofd soms ook… maar mijn hart blijft vechten. Voor mijn gezin! 

Juist in deze periode vonden we samen kleine momenten van licht. 
Met z’n vieren op de bank, kijkend naar The Voice. 
Daar werden de kinderen echte fans van Suzan & Freek. 
Sindsdien zingen we in de auto luidkeels mee, alsof even alles normaal is. 
Hun muziek raakt me diep. De woorden komen niet alleen binnen, ze landen recht in mijn gevoel. 
Alsof ze soms precies zingen wat ik zelf niet kan zeggen.
De meiden hadden zelfs een grote wens: om Suzan & Freek ooit in het echt te zien en te horen zingen. 

Lieve mensen van Stichting No Guts No Glory: dank jullie wel.
Voor het zien van ons, voor het voelen van wat belangrijk is, en voor het waarmaken van hun wens! 
Wij hebben genoten van deze dag!
Niet alleen het concert was prachtig maar ook de VIP behandeling met het dichtbij parkeren, het eten/drinken, schminken van de kinderen.
Ik heb een traantje weggepinkt bij de mooie woorden van Freek en het liedje “Niemand”. 

De gezichtjes van onze kinderen toen zij Suzan & Freek zagen en hoorden… onbetaalbaar!

Help jij ons mee?
Dank je wel 🩵