Supermarktbonnetjes verzamelen

Nieuwe afbeeldingDankzij onze vrijwilliger Karin Wagemakers hebben we een hele coole flyer die bij een statiegeldautomaat gehangen kan worden: flyer Jumbo NGNG (1)

Mail, bel en stalk de supermarkten in de buurt, zodat we daar hopelijk veel statiegeld kunnen ophalen! Bregje Boer iemand die NGNG een warm toedraagt, heeft onderstaand mailtje opgesteld. Kopieer en plak naar hartelust en doe er je voordeel mee, het kost maar een paar minuten en wie weet wat het oplevert:

Goedemiddag,

Stichting No Guts No Glory zamelt geld in voor behandelingen tegen kanker die nog niet vergoed worden door zorgverzekeraars. Niet door zielige verhalen te vertellen, maar door het
leven te vieren met als motto: no guts no glory! Wij bieden financiële en morele steun aan kankerpatiënten en gebruiken (social) media om aandacht te vragen voor het probleem. Wij vinden namelijk dat geld geen reden mag zijn om iemand een kans op extra behandelingen te ontnemen. Onze website is www.stichtingngng.nl en de Facebookpagina is Facebook.com/stichtingNoGutsNoGlory

Namens Stichting No Guts No Glory wil ik jullie vragen of dit goede doel in aanmerking komt om (een tijdje) het goede doel voor de statiegeldbonnen te worden?

Ik hoop dat u ons wilt helpen en dat we een tijdje statiegeldbonnen mogen inzamelen in de winkel. Voor meer informatie kom ik graag langs bij u langs of u kunt me een berichtje terugsturen.

Met vriendelijke groeten,

[ vul hier jouw naam in ]