Wie zijn we?

Stichting No Guts No Glory bestaat uit een groep mensen die keuzes wil blijven bieden aan mensen die te horen hebben gekregen dat ze kanker hebben. Ook als hun arts zegt dat ze uitbehandeld zijn of als de zorgverzekering het mogelijk laatste redmiddel niet wil vergoeden. Juist dan biedt No Guts No Glory financiële, maar ook morele steun.

Om deze steun te kunnen bieden richt de stichting zich op de grenzeloze mogelijkheden van de (sociale) media en op persoonlijke netwerken. Via deze weg en ludieke acties verzamelen wij kennis, initiatieven en geld om zo veel mogelijk mensen met kanker te helpen.

De stichting bestaat uit een enorme groep mensen die zich op kleine en soms hele grote schaal om niet inzetten om geld in te zamelen. Zonder hen zouden we niet kunnen doen wat we doen. Verder werkt een groep vaste vrijwilligers aan het organiseren van sport- en andere evenementen, het ondersteunen van begunstigden en het genereren van media-aandacht en dergelijke.  De stichting wordt geleid door een driekoppig bestuur.