Update No Guts No Glory begunstigde Dora Anna

In de aanloop naar de beroemde hipec operatie die Dora Anna in Gent zal ondergaan op 23 januari doen we er van alles aan om haar conditie op een mooi pijl te krijgen. Met succes! Eergisteren heeft ze een total body hyperthermie behandeling gehad in het Centrum voor Hyperthermie in Amsterdam, waarbij haar lichaamstemperatuur een paar uur lang naar koorts werd verhoogd. Best zwaar, maar ze kanjerde zich er doorheen. Vanaf de volgende dag had ze opvallend veel energie en sinds maanden kreeg ze weer kleur in haar gezicht! Na 12 weken chemo zag ze toch wat bleekjes. Voor de conditie was naast elke ochtend yoga het plan ook om veel wandelingen te maken, dat laatste schoot er toch een beetje bij in tijdens deze koude natte januari dagen. Maar vandaag stroomde de na effecten van de hyperthemiewarmte waar t niet gaan kon en sprong Dora Anna vrolijk op de fiets richting bos voor een wandeling met paraplu.

De total body hyperthermie en de hipec operatie zijn mogelijk gemaakt door stichting No Guts No Glory en iedereen die heeft gedoneerd. We zijn hier ontzettend dankbaar voor want het geeft Dora echt een kans om beter te worden! De uitslag van de laatste scan was dat de tumoren aanzienlijk zijn geslonken en wij zijn er van overtuigd dat het niet alleen door de chemo komt, maar ook door de plaatselijke hyperthermie behandelingen en supplementen. De operatie is de volgende grote stap in het avontuur naar genezing. Wij zijn er klaar voor en wil je de laatste ontwikkelingen op de voet volgen, check dan regelmatig even de blog die haar dochters bijhouden over dora’s reis naar gezondheid: doraannavdwal.tumblr.com