Succesvol NGNG ijshockeytoernooi

Het No Guts No Glory ijshockeytoernooi, georganiseerd door Jennifer, was een succes! Jennifer schreef een persoonlijk bericht:

‘Wat een waanzinnige dag zondag 15 april ! Leuke teams, leuke wedstrijden en iedereen leuk onderling. Ik had met het toernooi als doel een leuke dag voor de ijshockeyers, het leven vieren en natuurlijk zoveel mogelijk op halen voor No Guts No Glory.

Op dit moment is Ivo de begunstigde van stichting No Guts No Glory. Hij voelt zich goed maar merkt hij ook dat de chemo van de afgelopen jaren veel schade heeft achter gelaten. Herstel zal dan ook veel tijd in beslag gaan nemen. Het belangrijkste is, op de 4 zieke plekken is nu helemaal niks meer te zien. 4 keer niks ! Het bedrag dat wij als toernooi gaan doneren zal zeker mee helpen aan de medische kosten die Ivo en zijn gezin hebben gehad.

En dat is gelukt ! Een leuke dag was het zeker en het bedrag dat we aan No Guts No Glory gaan doneren is het dubbele van vorig jaar; €1013.13 !!!

In dit bedrag zit geld wat over is gebleven van het toernooigeld, loterij en donaties. En we zijn nog niet klaar! Binnenkort zijn er via de site speciale NGNG sleutelhangers te koop die iemand heeft gedoneerd, dus alle opbrengsten zijn voor de stichting.

Alex (Forumteam) heeft door een goede vriend van hem een schilderij laten maken. Het logo van No Guts No Glory gecombineerd met ijshockey! Je kan via deze link bieden https://cornelisribbel-3f3d87.easywp.com/veiling-van-start/ Daarnaast mag je natuurlijk altijd doneren via de site van No Guts No Glory!

Ik ben ontzettend trots dat het dit jaar weer gelukt is en wil iedereen nogmaals bedanken. Alle spelers, teamleiders, scheidsrechters, bank officials, EHBO en bezoekers.

Forum team gefeliciteerd met de 1e plaats !
2e plaats : HYS fan team
3e plaats : Herons and Friends
4e plaats : Glory Hunters
5e plaats : Mean Machines
6e plaats : Den Bosch M@ds
7e plaats : Dordrecht 4
8e plaats : HYC Herentals

De plannen klaar voor 2019 liggen klaar. Een toernooi voor No Guts No Glory van 3 dagen in Dordrecht. 12 of 14 teams, 12-13-14 april 2019. Wil jij op de hoogte worden gehouden met je team, stuur mij dan een mailtje!

Groet,
Jennifer
Jennifer_july@outlook.com

Jennifer en iedereen die heeft bijgedragen, ontzettend bedankt!