Nieuwe secretaris voor No Guts No Glory

Ruben van Eijk zal de functie van Secretaris in het bestuur overnemen van Sanne Vroom.

Wij willen Sanne bedanken voor haar inzet en warme betrokkenheid en hopen af en toe nog van haar expertise gebruik te kunnen maken.

Ruben stelt zich graag even voor:

Mijn naam is Ruben van Eijk en ik ben Creative Director bij ‘We Are Social’.
Wat jaren geleden begon als vrolijk pingpongen op Twitter groeide uit tot een waardevol, rijk contact met Ellen. Met het over en weer (h)erkennen van waarden en wensen groeide de betrokkenheid met No Guts No Glory en daarmee de wens om te helpen. De Stichting is al lang een stevig onderdeel van het contact en het is tijd om dat formeel te maken. Ik draag met liefde bij aan de kracht van No Guts No Glory en hoop Ellen, Tineke, de begunstigde(n) en iedereen die NGNG een warm hart toedraagt te kunnen ondersteunen waar mogelijk. Kortom: Uit vriendschap geboren; een groot hart voor NGNG. Nu trots en blij dat ik actief kan bijdragen aan de doelen die de Stichting stelt.

Dank je wel Sanne en welkom Ruben!