Update: mooie acties voor No Guts No Glory

De afgelopen periode zijn er mooie acties geweest voor No Guts No Glory.

Boldingh

Zo heeft de oude basisschool van onze begunstigde Sabine, de Boldingh in Den Haag, een inzameling gehouden en maar liefst €575,- opgehaald. Te gek! Wij willen de kinderen, docenten en ouders die hieraan hebben bijgedragen ontzettend bedanken.

Actie Jeroen

TweetJeroenNGNGJeroen Konings riep eind van het jaar op Twitter:
‘@JeroenghKonings: 2016 zit erop. Ik hou €20,16 over en maak dit over naar @stichtingNGNG.’

Zijn tweet werd flink gedeeld en heel veel mensen gaven gehoor aan zijn oproep. Het was mooi om te zien hoe mensen onderling op elkaar gingen reageren, vaak bijzonder lief zelfs terwijl de meeste mensen elkaar niet eens kenden.
Er hebben 105 mensen geld overgemaakt waarvan een aantal €20,16 en ook een paar mensen €20,17. Er was zelfs iemand die de oproep op Twitter voorbij zag komen en €2017,- doneerde!

Het begon met één tweet van Jeroen en het bracht in totaal €4134,- op, waanzinnig! Social Media op zijn mooist. Iedereen die doneerde en in het bijzonder Jeroen, heel erg bedankt.

Actie Wouter

NoGutsNoLiefde-tenueWouter bedacht een actie dat hij bij genoeg donaties een foto online zou delen van zijn nieuwe vriendin.

Wouter:

Lieve donateurs,

In het kader van goede voornemens en vergeten mailtjes, hier dan eindelijk de langverwachte foto van mijn vriendin en mij in No Guts No Glory-tenue. De foto is alweer eventjes geleden gemaakt en mijn mobiel had wat moeite met het weinige licht in huis, maar het gaat toch vooral om het idee.

Dit idee heeft wel mooi €125,00 opgeleverd voor Stichting No Guts No Glory. Waarvoor nogmaals ontzettend veel dank! Het geld is overgemaakt op de dag dat we 1 maand verkering hadden, en inmiddels hebben we vandaag de vier maanden alweer aangetikt.

No Guts No Liefde staat voor mij in het teken van het mooiste dat mij in 2016 is overkomen en ik vind het fijn dat jullie daarin gedeeld hebben.”

Prachtig! We wensen jullie alle liefde van de wereld.

Iedereen bedankt voor de mooie acties, we hopen dat dit andere mensen ook weer aanmoedigt om zich in te gaan zetten voor NGNG <3