Bericht van vrijwilliger Mechelien

Onze trouwe vrijwilliger Mechelien deed iets fantastisch sportiefs. Je leest erover in haar persoonlijke bericht hieronder. En Mechelien? Dankjewel! Voor je al jarenlange support.

Persoonlijk bericht van Mechelien:

mechelienIn 2013 overleed Gijs zijn moeder aan de gevolgen van een secundaire hersentumor. Ze had op dat moment 2 kleinkinderen van 2 en 5 jaar oud. Inmiddels hebben we een derde zoon erbij en die heeft ze nooit kunnen ontmoeten. Dat ze zou overlijden was een feit, maar wat hadden we haar nog graag wat extra tijd willen geven….

Dit uitgangspunt bracht ons via de Social Media bij NGNG. De stichting sprak ons direct aan. Namelijk mensen tijd geven met hun naasten en soms nog (hoop op) genezing. Daarnaast op een manier waar wij ook voor gaan: vol gas en rocken met die handel!

Voor het vierde jaar op rij liepen wij mee in een hardloopwedstrijd om geld op te halen voor de stichting. Dit keer was het een extra uitdaging voor mij, namelijk de 7heuvelenloop, en die is 15 (!) km, daar waar ik normaal niet verder kom dan 8 a 10 km…..

Twee leuke feitjes: ik liep sneller dan verwacht, namelijk 1u47min ipv ergens tussen de 1u50 en 2 uur….(dat is voor een hardloper ECHT tof!) En we haalden ook nog eens 700 euro op voor de stichting.