Hallo Jumbo kassabonnetjes! €184 voor No Guts No Glory

Nieuwe afbeeldingJumbo Raamsdonksveer heeft een statiegeldzuil staan. Onze No Guts No Glory vrijwilligster Karin Wagemakers trok de stoute schoenen aan, stapte op de baliemedewerker bij haar plaatselijke Jumbo af en mocht deelnemen. Karin: “Wat nog toffer was, was dat het in plaats van een maand anderhalve maand werd, omdat een ander doel de statiegeldopbrengst eerder op kwam halen. We hebben €184,35 opgehaald dankzij de klanten van Jumbo, bedankt! En een speciaal dankjewel voor Sabrina, een enthousiaste Jumbo-medewerkster die actief meedacht en hielp. Volgend jaar weer!” Tof Karin, we zijn trots je onze vrijwilliger te mogen noemen.

Doe je ook boodschappen bij een supermarkt met statiegeldzuil? Vraag dan eens na of No Guts No Glory het goede doel mag zijn. Heb je daarvoor (of voor een andere actie voor No Guts No Glory) flyers nodig, mail dan gerust naar info@stichtingngng.nl en we sturen het naar je op.