WILLEM – No Music No Glory II

WILLEMlogoNo Music No Glory ontstond in 2014 omdat Ellen Gerritsen wilde bewijzen dat je aandacht kan vragen voor een goed doel zonder marketingbudget. Met de band Tiger Pilots werd het nummer ‘LIFE’ opgenomen en een videoclip gemaakt. Alle opbrengsten van de downloads komen ten goede aan stichting No Guts No Glory. De campagne kwam tot stand met de hulp, expertise en inzet van talloze vrijwilligers. No Guts No Glory laat daarmee zien dat het mogelijk is om zonder budget, maar met veel positiviteit èn muziek aandacht te vragen voor een goed doel. Het nummer kwam binnen op nummer 1 in de iTunes Top100.

Aandacht vragen voor NGNG door middel van muziek. Dat is hoe wij het liefste campagne voeren!
Op 14 september 2015 verschijnt het nieuwe album van Engel & Just genaamd Liefdewerk Oud Papier. Op de cd hebben beide rappers een solo track staan. De nieuwe single ‘Willem’ ft. Pepijn Spijkerman is geproduceerd door Daniël met wie Engel in 2005 en 2007 twee albums heeft gemaakt onder de naam Woonboot Producties. Engel beschrijft het verhaal van Willem die ondanks alle tegenslagen al jaren dapper strijd levert tegen kanker. We zijn dan ook erg blij dat Steven Engel ons benaderde omdat hij de opbrengst van zijn nieuwe nummer ‘Willem’ gaat doneren aan NGNG.

Met grote trots lanceren we nu dan ook onze campagne No Music No Glory II

Download het nummer op iTunes of Spotify (of luister het eerst op YouTube).
De opbrengst van de iTunes en Spotify downloads gaat naar No Guts No Glory.

Help ons mee door te downloaden en dit bericht te delen.

NO MUSIC NO GLORY!