No Comedy No Glory!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAWat dan?
Cabaretier Wouter Monden gaat deze zomer het theater in met zijn show Padua. Tussen half april en half mei gaat hij ongeveer 5 try-outs doen op een wel heel bijzondere manier: namelijk in jouw huiskamer! Met No Comedy No Glory krijg jij een unieke geweldige avond en wordt er tegelijkertijd geld opgehaald voor stichting No Guts No Glory!

Hoe dan?
Jij nodigt minimaal 10 mensen uit bij jou thuis. Samen met Wouter spreek je een datum af. Iedereen die komt geeft een bijdrage voor het optreden. Jij bepaalt of je de gasten zelf allemaal wat te eten en drinken mee laat nemen of dat je zelf alles in huis haalt. Het geld dat wordt opgehaald gaat in ieder geval, minus de reiskosten van Wouter, verder volledig naar stichting NGNG. Dit bijzondere huiskameroptreden duurt tussen de 1 en 1,5 uur. Wil je dit? Neem dan snel contact op met info@woutermonden.nl en EllenNGNG@gmail.com.

Over Padua:
Iedereen is weleens bang. Maar angst is net als een hypotheekadviseur in 2008 een slechte raadgever. Kan je je niet beter laten leiden door wat je leuk vindt in plaats van waar je bang voor bent? En wat doe je als je bang bent dat je de controle verliest en iets stoms doet?

In Padua rekent Wouter af met zijn eigen angst om te veranderen en maakt hij heel veel grappen. Zo wordt iedereen er beter van. Let op, deze voorstelling bevat géén experimentele dans.

Ps. Misschien bevat de voorstelling een heel klein beetje experimentele dans.

Over Wouter
Wouter Monden won in 2010 de Culture Comedy Award voor aanstormend stand-up comedy talent. Daarna ontwikkelde hij zich razendsnel tot een veel gevraagd MC en comedian in Nederland en België. Tijdens een ijzersterke jaargang van het Leids Cabaret Festival in 2013 was hij een van de halve finalisten.

Wouter is snel, sympathiek en positief. Hij speelde in grote zalen, kleine kroegjes en op festivals. Misschien hoorde je hem op Radio Veronica of Radio 2, zag je hem bij The Comedy Factory of ken je hem nog van de middelbare school.

We hopen dat No Comedy No Glory veel mensen plezier gaat brengen en dat No Guts No Glory wederom op een te gekke manier aan mooie donaties komt!