Campagne No Music No Glory!

Een goed doel promoten. Wij vinden dat dit ook moet kunnen zonder ‘zielige’ verhalen of shockerende foto’s. Dus Ellen zette nog geen maand geleden een oproep op haar Facebook met de vraag wie van haar muzikale vrienden kon helpen met een nieuwe campagne voor No Guts No Glory. Er kwamen onvoorstelbaar veel reacties op. Blijft mooi om te zien hoe graag mensen willen helpen! Afgelopen weekend doken The Tiger Pilots  de studio van Yvo van Gemert  in met Ellen om het nummer ‘Life‘ op te nemen. Jesper Kreuning van productiehuis Visual Jammin’ maakte filmopnames van het hele proces.

foto (99)

Er wordt nu keihard gewerkt om het nummer af te krijgen. Hou onze Facebook pagina maar goed in de gaten: https://www.facebook.com/StichtingNoGutsNoGlory want wanneer het klaar is hopen we op jullie steun en dat kan door onze link te delen en het nummer te downloaden zodra het op iTunes verschijnt. Daar ga je geen spijt van krijgen want het nummer is echt ontzettend gaaf! Los van dat je No Guts No Glory ermee steunt, kan je ons ook helpen bewijzen dat je campagne kan voeren op een positieve manier en zonder budget want deze campagne wordt mogelijk gemaakt doordat iedereen zich volledig belangeloos inzet. En dat is ronduit geweldig! Onze dank is dan ook groot.

Jesper maakte samen met Stan Gordijn onderstaand filmpje voor onze campagne No Music No Glory:

Maak onze campagne tot een succes en deel dit filmpje. Dank je wel! No Music No Glory!