Bijzondere actie tijdens carnaval

We kregen net een ontroerende mail over een hele mooie actie voor No Guts No Glory:

In februari 2013 vroeg Karin Gerretsen zich af of ze carnaval 2014 in levende lijve zou vieren of als “zwevende ziel”. Het was dan ook erg dubbel toen ze hoorde dat het thema van Carnaval (Oeteldonk, Den Bosch) 2014 “Oeteldonk loat oe zweve” werd. Ze moest er zelfs om lachen. Na een lang en ontzettend sterk gevecht overleed ze in juni 2013. Drie dagen voordat ze 43 werd. Een carnaval zonder Karin tegen te komen is haast ondenkbaar. Er zullen vele mensen zijn die haar zullen missen tijdens het feest. Carnaval ben je in hart en ziel. Zeker bij Karin. Om Karin er toch een beetje bij te hebben, hebben we een embleem laten maken. Als aandenken en als eerbetoon aan haar gevecht, haar levenskracht en haar voorbeeld als genieter. Maar alleen aan onszelf denken is niets voor Karin. Karin dacht ook altijd aan anderen. Daarom hebben we besloten om de emblemen te verkopen en een deel van de opbrengst te schenken aan No Guts No Glory. Hopelijk kunnen we op die manier iemand anders steunen in zijn of haar gevecht.. Groeten Annemiek Harreveld-Gerretsen

IMG-20140220-WA0010

Wij vinden dit een hele bijzondere actie. Als je in Den Bosch bent tijdens carnaval en je komt iemand tegen die dit embleem draagt, sta dan even stil en proost op Karin en het leven. Afgesproken?

IMG-20140220-WA0014 (1)_0